GBK Miehet, KPV-GBK

KPV - GBK

keskuskenttä

GBK föll i träningsmatch - tappio harjoitusottelussa

KPV och GBK drabbade samman i träningsmatch på centralidrottsplan. En tudelad match där lagen hade var sin halvlek. KPV vann 3-1 efter 1-0 i paus.

GBK hade ett spelmässigt övertag i första halvlek, men svårt att skapa chanser. Halvlekens enda mål gjorde KPV på sin enda målchans. Målet gjordes av Pyry Pensaari.

KPV tog över efter paus, men GBK lyckades kvittera, målskytt Kaapo Kotila (bilden) på passning av Tino Huttu. ”Hemmalagets” 2-1 gjordes av Sten Viidas och 3-1 Torfig Ali-Abubacar.

GBK spelar hemma mot RoPS lördag 30 mars.

KPV voitti paikallisottelun

KPV ja GBK kohtasivat harjoitusottelussa, joka pelattiin keskusurheilukentällä. Kaksijakoinen ottelu, jossa GBK hallitsi ensimmäistä ja KPV toista jaksoa.

KPV voitti 3-1 (1-0).

GBK hallitsi ensimmäistä puoliaikaa, mutta maalipaikkojen luominen oli vaikeaa. Avausjakson ainoan maalin teki KPV, joka käytti ainoan maalipaikkansa. Maalintekijänä Pyry Pensaari.

Tauon jälkeen KPV otti pelinhallinnan, mutta GBK onnistui tasoittamaan. Maalintekijä Kaapo Kotila (kuvassa) ja syötön tarjoili Tino Huttu. Sten Viidas teki KPV:n 2-1 ja Torfig Ali-Abubacar 3-1 maalin.

GBK kohtaa RoPS:in lauantaina 30 maaliskuuta.

GBK:

Savchenko, Huuhka, Jokihaara, Masumi (46 Huttu), Björkgren (85 Lindqvist), Toro (65 Jäntti), Luokkala, Morales (60 Enlund), Sundqvist (46 Häggblom), Maldonado, Kotila.

GBK r.f.
          Hyvlerigatan 4