GBK Miehet, GBK - OPS

GBK - OPS

Kipparihalli

GBK-OPS 1-1 (1-0)

GBK och OPS spelade oavgjort 1-1 i träningsmatch i Kipparihallen på lördagen.

Ville Huuhka nickade in 1-0 på hörna som gavs av Luigi Moraes. GBK dominerade första halvlek och 1-0 var en aning i underkant. Å andra sidan, nära 1-1 var det strax före paus, men Ville Huuhka räddade på mållinjen.

Det var spelmässigt jämnt i andra halvlek och båda lagen skapade chanser. OPS lyckades kvittera på straff åtta minuter efter paus.

Ny träningsmatch för GBK blir det mot RoPS påsklördag klockan 12.15. Matchen spelas på centralidrottsplan eller i Kipparihallen.

Tasapeli 1-1

GBK ja vierailija OPS pelasivat tasan 1-1. Ottelussa, joka pelattiin Kipparihallissa, johti GBK tauolla.

GBK:n maali syntyi 40 minuutilla. Luigi Moraesin kulmapotkusta Ville Huuhka puski pallon maaliin. 1-0 oli ansaittu taukojohto, mutta jopa hieman alakanttiin. Toisaalta, juuri ennen taukoa 1-1 oli lähellä, mutta Huuhka pelasti maaliviivalta.

Pelillisesti toinen jakso oli tasainen ja molemmilla oli maalipaikkoja. OPS onnistui tasoittamaan rankkarista, joka tuomittiin kahdeksan minuuttia tauon jälkeen.

GBK:n seuraava harjoitusottelu on pääsiäislauantaina kello 12.15. Vastassa silloin RoPS. Ottelu pelataan keskusurheilukentällä tai Kipparihallissa.

GBK: Mykyta Savchenko, Roope Masumi, Ville Huuhka, Alex Björkgren (80 Ville Vitka), Tino Huttu (65 Juuso Jäntti), Ville Luokkala, Toro (75 Roni Enlund), Luigi Moraes, Tomas Maldonado, Johannes Sundqvist (83 Paul Hansell), 60 Jasper Uwaegbulam (60 Joel Häggblom).

GBK - OPS la 16.3.2024 | Harjoitusottelu huippuhetket