GBK Miehet, FF Jaro U23 - GBK

FF Jaro U23 - GBK

Tellushalli, Pietarsaari

Jaro/U23 - GBK 0-2 - 0-1 Maldonado, 0-2 Kotila

GBK gästade Jaro/U23 i Jakobstad och vann med 2-0 efter 1-0 ledning i paus.

GBK hade två testspelare i matchen, portugisen Tomas Maldonado och Tino Huttu (Hercules/SJK-junior). Maldonado är ytter och Huttu höger back.

Maldonado gjorde GBK:s ledningsmål i 30:e minuten. Kaapo Kotila (bilden) svarade för 2-0 i 85:e minuten.

Lördagens laguppställning nedan.

GBK spelar hemma mot OPS lördag 16 mars.

GBK voitti Pietarsaaressa

GBK vieraili lauantaina Pietarsaaressa, jossa vastassa Jaro/U23. GBK voitti 2-0, taukotilanne 1-0.

GBK:lla oli kaksi testipelaajaa: portugalilainen Tomas Maldonado sekä Tino Huttu (Hercules/SJK-juniorit). Maldonado on laitapelaaja, Huttu oikea pakki.

Maldonado vei GBK:n johtoon 30 minuutilla. 2-0 maali syntyi 85 minuutilla, maalintekijä Kaapo Kakko (kuvassa).

Alla seuraa GBK:n kokoonpano.

GBK:n seuraava harjoitusottelu on 16.3, silloin vieraaksi saapuu OPS.

GBK:

Mykyta, Tino Huttu, Ville Huuhka, Robert Masumi, Alex Björkgren, Juuso Jäntti, Roni Enlund, Luigi Moraes, Tomas Maldonado, Jasper Uwaegbulam, Pietro Kytölaakso.

Byten/Vaihdot: 65 Kaapo Kotila (Maldonado), Johannes Sundqvist (Uwaegbulam), 75 Joel Häggblom (Enlund)