Mäenpää till SJK - Mäenpää SJK:hon
Publicerad: 17.08.2021 14:56

Mäenpää till SJK - Mäenpää SJK:hon

GBK:s unga, 2005-födda Jani Mäenpää har skrivit kontrakt med ligaföreningen SJK. Mäenpää studerar i Seinäjoki, dit han redan har flyttat.

Mäenpää kommer ändå att spela med GBK resten av säsongen 2021. I Seinäjoki tränar han med SJK-Akatemia som också spelar i division 2.

Kontraktet med SJK gäller år 2022 plus "många års option", som man beskriver det på SJK:s hemsida.

I GBK:s representationslag har Jani Mäenpää spelat 20 matcher och gjort fyra mål. Sin debut i rep.laget gjorde han som 14-åring, sommaren 2020.

Den unga GBK:aren ingår i landslagstruppen, pojkar -05. I teknik-FM har Mäenpää vunnit många medaljer.

GBK gratulerar! GBK önskar lycka till i höstens återstående GBK-matcher och i de kommande matcherna med SJK. Bra jobbat, Jani!

Mäenpää liigajoukkueeseen

GBK-kasvatti, vuonna 2005-syntynyt Jani Mäenpää on tehnyt sopimuksen liigaseura SJK:n kanssa. Mäenpää on jo muuttanut Seinäjoelle jossa hän on aloittanut opiskelut.

Sopimuksesta huolimatta Jani Mäenpää pelaa loppukauden 2021 GBK:n riveissä, mutta harjoittelee Seinäjoella SJK-Akatemian kanssa. SJK-Akatemia pelaa Kakkosessa.

SJK:n kanssa tehty sopimus kattaa kauden 2022 sekä "useita optiovuosia", kuten todetaan SJK:n kotisivuilla.

GBK:n edustusjoukkueessa Mäenpää on pelannut 20 ottelua, tehnyt niissä neljä maalia. Hän debytoi kesällä 2020, ollen silloin 14-vuotias.

Nuori GBK-kasvatti kuuluu 2005-syntyneiden maajoukkuerinkiin. SM-taitokisoissa Mäenpää on saavuttanut useita mitaleja.

GBK onnittelee! GBK toivottaa tsemppiä loppukauden GBK-peleihin sekä tuleviin SJK-peleihin. Hyvää työtä, Jani!

GBK r.f.
          Hyvlerigatan 4